۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۳۸

صباغی مطرح کرد؛

هیئت های شمشیربازی کم کار در اردبیل منحل می شوند

هیئت های شمشیربازی کم کار در اردبیل منحل می شوند

گرمی - رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل از انحلال هیئت های شهرستانی کم کار و ضعیف شمشیربازی در شهرستانهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی صباغی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از هیئت شمشیربازی شهرستان گرمی افزود: ما در حال حاضر علاوه بر مرکز استان، چهار شهرستان فعال داریم و قصد افزودن به این تعداد را هم نداریم ولی اگر هر کدام دچار ضعف و کم کاری شوند، طبق مصوبه هیئت آن شهرستان منحل و تجهیزات جمع آوری خواهد شد.

وی گرانی تجهیزات و استهلاک آنرا دلیل این امر دانست و تصریح کرد: نمی توان با این وضعیت و کمبودها، تجهیزات را در یک شهرستان غیر فعال راکد نگه داشت و بنابراین همانطور که به هیئت خلخال شش ماه فرصت برای بازسازی داده ایم، هیئت گرمی هم باید در شش ماه آینده با فعالیت بیشتر، بتواند سهم خود را از شمشیربازی استان بگیرد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان با بیان اینکه گرمی در مدت کم فعالیت نشان داده در صورت مدیریت مناسب و حمایت های خوب، می تواند قطب شمشیربازی استان و حتی کشور باشد، متذکر شد: از زمانیکه هیئت این شهرستان شکل گرفته، مشکل مدیریت و چالش های فی مابین اداره ورزش و این هیئت وجود داشته است.

وی ادامه داد: با این حال اکنون با حمایت های اداره ورزش و هیئت استان، امیدواریم این روند بسوی وحدت و همدلی پیش رفته و ورزشکاران این هیئت بتوانند در فضایی مناسب و آرام فعالیت کنند.

صباغی با اشاره به دعوت یک بازیکن از این شهرستان به تیم ملی نوجوانان تاکید کرد که قطعا با تخصیص سالن مناسب تمرینی و حضور مرتب بازیکنان در تمرینات، باز هم شاهد ظهور چهره هایی جدید از شمشیربازی گرمی در سطح استان و کشور خواهیم بود.  

وی افزود: برنامه ما در کوتاه مدت برای هیئت گرمی، آموزش، تجهیز و حمایت فنی است و برای تحقق این امر هم حاضر هستیم برای بازیکنان این شهرستان در مرکز استان اردوی چند روزه بگذاریم و هم مربی از مرکز استان برای تمرینات بازیکنان اعزام کنیم.

این مسئول ورزشی عنوان کرد: ولی در بلند مدت باید نسبت به بومی سازی مربیان اقدام کنیم و این منوط به توجه و حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی نیز در این جلسه افزود: بعد از مدتها و در رشته شمشیربازی یک نفر از این شهرستان به تیم ملی دعوت شده و این موفقیت بزرگی برای ورزش شهرستان است و قطعا از این پس روی این رشته و وضعیت تمرینات و بازیکنان این رشته بیشتر دقت و تمرکز خواهیم کرد.

علی عزیزی ضعفهای مدیریتی در این هیئت طی سالهای گذشته را تاسفبار دانست و آمادگی خود را برای کمک به ورزشکاران و حمایت کامل از آنها اعلام و ابراز امیدواری کرد با ایجاد امکانات لازم، در سالهای آینده شاهد رشد کمی و کیفی شمشیربازی و ظهور چهره هایی جدید در این رشته ورزشی باشیم.

کد خبر 2470371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha